Критерії оцінювання

Критерії оцінювання веб-квесту

Тепер ми переходимо до розробки критеріїв оцінювання квесту. В умовах реальної реалізації веб-квесту дані розробки повинні бути створені ДО початку реалізації квесту. Учні повинні знати як буде оцінюватись їх робота / продукт / відповіді, щоб вони самостійно могли будувати свою траєкторію проходження квесту.
Ключовим розділом будь-кого квесту являється детальна шкала критеріїв оцінки, спираючись на яку, учасники оцінюють самих себе, товаришів по команді. Цими ж критеріями користується і учитель. Квест є комплексним завданням, тому оцінка його виконання повинна ґрунтуватися на декількох критеріях, орієнтованих на тип проблемного завдання і форму представлення результату [1].
Желізняк Л.Д. пропонує такі розділи для оцінювання:
  • розуміння завдання
  • виконання завдання
  • творчий підхід
Б.Додж рекомендує використовувати від 4 до 8 критеріїв, які можуть включати оцінку:
  • дослідної та творчої роботи,
  • якості аргументації,
  • оригінальності роботи,
  • навичок роботи в мікрогрупі,
  • усного виступу,
  • мультимедійної презентації,
  • письмового тексту тощо.
Статкевич А. Г. та Фенчук О. О. розглядають такі критерії оцінювання [2]: пошукова робота, опрацювання та систематизація матеріалу, результативність виконаного проекту, трансформація та імплементація проекту.
Іць С. пропонує критерії оцінювання творчих робіт [3]: естетичність та актуальність – як інформація, представлена в проектах, співвідноситься з основною ідеєю; доступність – наскільки доступна для розуміння й сприйняття основна ідея творчої роботи; форма подачі – оригінальність творчого підходу, використання нових, переконливих форм і методів; ефективність впливу – наскільки проект зацікавлює, емоційно захоплює аудиторію; технічність – виконання технічних вимог, пред'явлених до роботи; завершеність проекту.
Приклади різних критеріїв оцінювання:

Завдання. Створюємо критерії оцінювання

1.Перегляньте різні приклади оцінювання квестів.
2.Розробіть документ з критеріями оцінювання вашого квесту.
3. Розмістить його на платформі веб-квесту.


Створюємо формуюче оцінювання 


Подумайте, що ви можете оцінити під час реалізації свого квесту: правильні відповіді, робота в команді, робота з електронною поштою тощо. А можливо у вашому квесті будуть в нагоді маршрутні листи, схеми-підказки, шаблони звітних документів тощо.
1.Розробіть 3 документа формуючого оцінювання: вхідне, поточне, підсумкове, використовуючи будь-які програми, сервіси тощо. 
2.Розмістить їх на платформі квесту
P/S/ Зверніть увагу, що формуюче оцінювання повинно відповідати вашому квесту. Якщо у вас квест - замагання, то ніякого оцінювання проекту та захисту у вас не буде. Даний критерії буду перевіряти в останньому модулі. Також звертаю увагу, що копіювати приклади документів дозволяється, але з перетворенням їх під власний квест. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий